Oh la la!

Yo people!!!!!

Det börjar närma sig nu, snart är det dags för Drag,kinky & glamour!
Här får ni lite sista-minuten godis inför fredagen, enjoy!

 

~~~~~~~~RAGGNINGSREPKILER~~~~~~~~

Yeah baby, här kommer lite tips för tung flörtande, kanske kan användas fredag kväll…


Var din far en tjuv? För någon stal alla stjärnor på himlen och la dem i dina ögon.

Du måste vara trött i benen... - Varför? - För du har sprungit runt i mitt huvud hela dagen.

- Dina läppar smakar som vin och ikväll känner jag för att bli berusad...

Du är så söt att jag får hål i tänderna...

Simma kan jag, men i dina ögon drunknar jag.

Gjorde det mycket ont? När du föll från himlen, menar jag.

Jag är ny i stan. Kan du tala om vägen till din lägenhet?

Är det dig jag ska äta frukost med i morgon?

Tror du på kärlek vid första ögonkastet, eller måste jag gå förbi här en gång till?

Hoppas att du kan hjärt- och lungräddning, för när jag ser dig tappar jag andan...

Sken solen nyss? eller var det bara du som log mot mig?

Är det jag som e är full, eller är du verkligen så snygg?


Sådär ja! Det borde funka :)
Jag känner nog ingen tjej som inte hade fallit för det där! Eller jo kanske någon, eller några stycken.... alltså egentligen känner jag rätt så många som hade tyckt att det där var LAME.... men anyways....

 

~~~~~~SEXASTRO~~~~~~

Vi i läx sysslar även med lite astrologi, njut av avslöjanden om just din kärlekskurva och passion!

Väduren 21/3-20/4

Kärlek: Du lägger ner mer tid på mat i nuförtiden, kärleken kommer ofta i andra hand.

Sex: Vill du krydda ditt sexliv lite extra så satsa på att gnida in dig i fet norrlandspölsa, förse dig med accessoirer som syndigt svart lakritsstång och en salt fisk i varje näsborre.




Oxen
21/4-21/5

Kärlek: Sex i båthus är grejen för dig. Flört bakom ladan och sura uppstötningar dagen därpå bäddar för en sanslöst skön helg.

Sex: Bjuds mest på lite munsex och våta drömmar, som i och för sig kan funka som substitut för heta nätter och glödande upplevelser. Extra njutning uppnås lättast med öppet fönster. Nattluften inspirerar.





Tvillingarna 22/5-21/6

Kärlek: Det är lite segt. Kanske blivit osynlig, kan det ha något med luften att göra? Perioden erbjuder dock massor med roligheter och nöjen; sängbäddning, storstädning, takläggning.

Sex: Halsbränna, utslag och du har börjat stamma. Trots det blir det mycket action i bäddsoffan.

 


Kräftan  22/6-22/7

Kärlek: Du charmar och du charmar om och om igen.

Sex: Du har en sexig tid framför dig.  Du har sällan varit så charmig och du får uppmärksamhet från alla håll. Särskilt jultomten.  Du får stånd redan vid sextiden på kvällen och håller det igång tills den äldste äntligen går och lägger sig vid tio. Kanske hittar du sann passion med något hjälpmedel lite längre fram.




Lejonet 23/7-23/8

Kärlek: Mycket gräl och tjafs, pizzan blir din största kärlek.  

Sex: Efter grälet blir det stor dos av förlåtselsesex. Hela tiden. Överallt. Ståfika i Key, småpill i baksätet på en volvo. Överallt. Ständigt.





Jungfrun 24/8-23/9

Kärlek: Du kan räkna med ett eller annat nyp. Du kommer möta en främling som kommer krydda till den romantiska stämmningen. Han är enbent, älskar ägg och nynnar på Orup låtar..

Sex: Du trivs med att ta initiativet, helt enkelt bara talar om när det är dags. Vill inte din partner så hotar du med indragen CSN och snusprillor i taket. Låt dina fantasier ta mer plats, t.ex den där Snövit visar sig vara en transa som utnyttjat tolv korta män. Och den andra om sjölejonen som parade sig iförda röda toppluvor och stay-ups.




Det var dagens horoskop, resten kommer imorgon ;) Så kika in på bloggen under er förfest så får ni lite nice läsning!

peace out! / Suz


Kommentarer
Postat av: dejan

pizza är min största kärlek? suz.. ta tillbaka det där så förlåter jag dig;)

2009-11-12 @ 16:20:43
Postat av: Suz

Hahaha, Dejan du anar inte hur nära jag var att skriva någonting om en viss hårfärg.... :P

2009-11-12 @ 22:27:14
Postat av: J

rött är grönt!

2009-11-13 @ 00:02:18
Postat av: Ruff

Meh hallå, du kan ju inte bara köra horoskop för hälften av alla stjärntexken...

2009-11-13 @ 00:46:34
URL: http://jensuno.blogspot.com
Postat av: Suz

Men Ruff, ha tålamod...jag sa ju att det skulle komma upp idag :)

2009-11-13 @ 11:54:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0